tiistai 4. tammikuuta 2011

This is the life

Hei!

Tänään ajelin kotipaikkakunnaltani balettitunnille kaupunkiin, jossa opiskelen. Väsytti aivan mielettömästi, mutta oon luvannu itelleni mennä joka tunnille jonne vaan suinkin pääsen. Olin paikalla hyvissä ajoin ja odottelin käytävässä tunnin alkua. Kymmenen minuuttia ooteltuani aloin olla sitä mieltä, että olin viime tunnilla jääny väärään luuloon seuraavasta kerrasta.

Niinpä niin. Ei, se ei suinkaan ollu siis tänään. Vasta viikon päästä. :D

Mutta onni onnettomuudessa: saan siis vuoden ekalle tunnille jalkaani myös ekat omat balettitossut! :) Tilasin ne jo viime viikoks, mutta en tiiä mitä olin ajatellu ku tilasin yhden numeron liian pienet, vaikka selosteessa selkeästi sanottiin, että valita yhden numeron isommat ku normaalisti. Heti sen luettuani klikkailin tilaukseen onnellisena normaalin kengänkokoni. Hyvä minä.

En kuitenkaan peruuntuneesta tunnista huolimatta päästäny itteäni normaaliin tapaan löysäilemään, vaan kävelin reippaan lenkin urheiluhallilta kotiin, jossa sitte tein vielä balettitunnilla tehtävät venytykset + lihaskuntoharjotukset. Voi ainaki hyvällä omallatunnolla mennä seuraavalle tunnille! ;)

Nyt kultin kainaloon huilimaan, seuraava kappale taustamusiikkina <3 :

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti